Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
+13
junior45
BlackDog
Predrag B.
miljanxXx
imocnic318
bukusa
ZAC
kalasnjikov
darko-san
BaronNS
Avram '90
YUgisa
charjek
17 posters
Strana 2 od 3
Strana 2 od 3 • 1, 2, 3
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Malopre nije bio onaj prvi post pa sam ponovo prekopirao. Evo ih sada gore oba. Prso je forum načisto...
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
odlicno, hvala. mozete jos samo da kazete par proizvodjaca tih trajno elasticnih zastita bez bitumena, da znam gde i koje da trazim.
imocnic318- OHV 767ccm 30ks
- Broj poruka : 73
Godina : 33
Lokacija : Novi Sad
Datum upisa : 14.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Nije mi jasno zbog čega nestaju moji postovi u vezi zaštite...
Evo par firmi: Roberlo, Presto, Car System, 3M, Mipa, Wurth... NIKAKO Body!
Ako ne staviš vosak u SVE šupljine ništa nisi uradio, i to isključivo uz pomoć creva sa višesmernim raspršivačem na kraju. Opet nikako Body!
Evo par firmi: Roberlo, Presto, Car System, 3M, Mipa, Wurth... NIKAKO Body!
Ako ne staviš vosak u SVE šupljine ništa nisi uradio, i to isključivo uz pomoć creva sa višesmernim raspršivačem na kraju. Opet nikako Body!
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Neki problemi su bili sa forumom, nesto se forum pogubio pa je izbacio dve tvoje poruke, ja sam jednu obrisao ali vidim sad i da je druga nestala...
_________________
BOYRACER
MOTORSPORT
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
@Predrag B, gde se kupuje to crevo sa visesmernom prskalicom...ja se ubi od trazenja i nikako da nadjem, ovde kod mene toga nema....
Neke preporuke za vosak, i zbog ostalih, kako se on ubotrebljava...?
Hvala, pozzz
Neke preporuke za vosak, i zbog ostalih, kako se on ubotrebljava...?
Hvala, pozzz
BlackDog- OHV 903ccm 45ks
- Broj poruka : 324
Godina : 51
Lokacija : Budapest
Datum upisa : 28.02.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Jeftinija varijanta od voska je mesavina sintetickog motornog ulja (naravno novog, ne pregorelog) i tovatna mast....pa se to smucka sa mikserom za boje i dobije se tecnost poput meda..... otac i ja time stitimo kola od `69 -te, i nikada, ali nikada nismo imali problem sa korozijom.
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
U BG-u ima da se kupi na buvljaku. U krajnjem možeš i sam da ga napraviš. Nađi neko crevo dužine između 0,5 i 1m, minimalnog prečnika koji može da se navuče na pištolj za zaštitu. U drugi kraj creva stavi nešto nalik na naprstak za šivenje što ćeš da izbušiš bočno sa 4 rupe pod uglom od 90°, a izbuši i petu rupu u pravcu ose creva. Prečnik rupa neka bude 2 mm. Ukoliko ima potrebe stegni nekom tankom krutom žicom tu nazovimo čauru kako ti ne bi ispala zbog pritiska.
Vosak pre nanošenja treba da zagreješ u vrućoj vodi ili pored peći. Možeš da ga staviš recimo na TA peć (direktno) ili na peć na drva (preko cigle). Greje se da bi bio što tečniji, da bi ga ekonomično koristio i ravnomerno naneo.
Potrebno je da skineš sve čepove od svih šupljina: prednji poprečni nosač (ispod veznog lima), sajtne, greda, prednja "praćka", podužni nosači karoserije u motornom prostoru (gornji - na košu, ispod krila i donji - na koje se kače nosači motora), "A" stubovi (do šoferšajbne), podužni podni nosači u gepeku, gepek vrata, prednja ivica haube, poprečna greda na podu, vrata (do pola), zadnje bočne strane i rubovi (do pola), oko poklopca rezervoara... bukvalno sve šupljine sa posebnim naglaskom na svim ivicama i "džepovima".
Sam postupak rada je jednostavan. Uvučeš crevo u šupljinu dokle može da dohvati i polako (ali ne previše sporo) vučeš ka seba dok je sve vreme pritisnut jezičak na pištolju. Posebno treba da budeš pažljiv kada radiš sajtne jer unutra postoji međusajtna, a potrebno je da zaštitiš i spoljnu i unutrašnju polovinu. Unutrašnja polovina se zaštićuje kroz rupe za sajtne na podu, a spoljašnja polovina kroz rupe za sajtne na koševima. Problematična je i greda. Najlakše je da se skine odstojna guma za gibanj i da se uvuče crevo levo i desno. U suprotnom moraš da se mučiš kroz rupe za pojaseve za zadnja sedišta.
Što se tiče proizvođača najviše mi se sviđa Roberlo (sjajan vosak). Presto je takođe odličan. Koji god da nađeš od gore navedenih firmi biće dobar. Nemoj samo Body i Novol.
Za Yuga ti je potrebno 3 do max. 4 l voska.
Toliko
Vosak pre nanošenja treba da zagreješ u vrućoj vodi ili pored peći. Možeš da ga staviš recimo na TA peć (direktno) ili na peć na drva (preko cigle). Greje se da bi bio što tečniji, da bi ga ekonomično koristio i ravnomerno naneo.
Potrebno je da skineš sve čepove od svih šupljina: prednji poprečni nosač (ispod veznog lima), sajtne, greda, prednja "praćka", podužni nosači karoserije u motornom prostoru (gornji - na košu, ispod krila i donji - na koje se kače nosači motora), "A" stubovi (do šoferšajbne), podužni podni nosači u gepeku, gepek vrata, prednja ivica haube, poprečna greda na podu, vrata (do pola), zadnje bočne strane i rubovi (do pola), oko poklopca rezervoara... bukvalno sve šupljine sa posebnim naglaskom na svim ivicama i "džepovima".
Sam postupak rada je jednostavan. Uvučeš crevo u šupljinu dokle može da dohvati i polako (ali ne previše sporo) vučeš ka seba dok je sve vreme pritisnut jezičak na pištolju. Posebno treba da budeš pažljiv kada radiš sajtne jer unutra postoji međusajtna, a potrebno je da zaštitiš i spoljnu i unutrašnju polovinu. Unutrašnja polovina se zaštićuje kroz rupe za sajtne na podu, a spoljašnja polovina kroz rupe za sajtne na koševima. Problematična je i greda. Najlakše je da se skine odstojna guma za gibanj i da se uvuče crevo levo i desno. U suprotnom moraš da se mučiš kroz rupe za pojaseve za zadnja sedišta.
Što se tiče proizvođača najviše mi se sviđa Roberlo (sjajan vosak). Presto je takođe odličan. Koji god da nađeš od gore navedenih firmi biće dobar. Nemoj samo Body i Novol.
Za Yuga ti je potrebno 3 do max. 4 l voska.
Toliko
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
kakva je zastita koju proizvodi beohemik?
junior45- DOHC 1995ccm i.e 139ks
- Broj poruka : 35121
Godina : 33
Lokacija : Farkazdin-Zrenjanin
Datum upisa : 10.01.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Sve se svodi na isto. Dakle, rdje ne sme biti, cisti se sve do zdravog lima, naravno, mehanicki je pozeljno da se ocisti/ukloni. Posle toga je najbolja osnovna boja, a posle toga bilo koja masna boja koja nece dozvoliti vodi da pridje limu. A gumena zastita sluzi pre svega da spreci ostecenje prethodno nanesenih slojeva, recimo od udarca kamencica i slicno.
Posto je ovde rec o podu, tj. donjoj spoljasnoj izolaciji, moze li mi neko postaviti sliku koje tacke na gredi se ojacavaju prilikom njenog ojacavanja? Naravno, podrazumeva se da je greda u potpunosti zdrava.
Posto je ovde rec o podu, tj. donjoj spoljasnoj izolaciji, moze li mi neko postaviti sliku koje tacke na gredi se ojacavaju prilikom njenog ojacavanja? Naravno, podrazumeva se da je greda u potpunosti zdrava.
kalasnjikov- OHV 903ccm 45ks
- Broj poruka : 520
Datum upisa : 30.10.2010
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Postupak zastite koji praktikujemo otac i ja vise od 40 godina, pre nego su voskovi i postojali...za sada se pokazalo kao veoma dobro resenje. Dokaz za ti je sto nikada nismo radili limariju ni na jednom autu. Svi su kupovani kao novi, i odmah po kupovini i zasticeni...
Naravno, najbolji efekti antikorozivne zastite se postizu na novom automobilu, posto su tada sve supljine i kriticni coskovi (dzepovi) cisti i bez korozije, na starom automobilu postupak je nesto slozeniji i komplikovaniji !!!
Da krenemo redom:
- Nov auto-
Potreban materijal je 4kg. tovatne masti i 3 litre. sintetickog ulja, moze najeftinije, ali treba da je sintetika zbog neogranicenog roka trajanja. Izvadi se ceo enterijer iz auta, poskidaju se tapacirunzi sa svih vrata. Zatim se svi tehnoloski otvori, sa donje strane, koji sluze za izliv vode iz supljina zatvore sa sirovom gumom, takodje i veci tehnoloski otvori se zatvore sa lepljivom trakom ili gumenim cepovima, ako ga ima. Zatim se priprema smesa ulja i tov. masti. U cistu kantu se istrese 4 kg. tov masti, zatim se u kantu sipa 2 litre sintetickog ulja. Sa mesalicom, onom sto koriste moleri i keramicari za mesanje lepka...a stavlja se u steznu glavu busilice... ta smesa dobro izmesa, i postepeno se dodaju jos 2 lit. ulja...kada je smesa umucena treba da bude malo redja od meda.... Zatim sa automobil dize sa jedne strane na klocne...da bude nagnut sto vise ka boku.... Na onoj spustenoj strani auta se kroz A-stub, na mestu gde je prekidac unutrasnjeg svetla, sipa se trecina napravljene smese kroz cuveni levak za gorivo (sa harmonika crevom) , druga trecina se sipa u srednji stub, i to tako sto se (kod keca skida fiksni deo brave prednjih vrata i kroz taj otvor naliva) kod Juga moze isto, a moze i sa zadnjeg dela..iza zadnjeg bocnog tapacirunga, trcu trecinu sipate kroz tehnoloski otvor poprecnog nosaca ("pracke") ispod noznih komandi, isto se odradi i za poprecnu gredu ispod prednjih sedista.... Kada nalijete svih 7 litara smese, trebalo bi da je sajtna (uzduzni noseci elementi) napunjena do ivice tehnoloskog otvora sa unutrasnje strane, u kabini..... tada spustite auto, da deo tecnosti ode u poprecnu gredu (pracku) ispod komandnih pedala...vratite privremeno sediste i provozate auto vrlo kratko sa par ostrijih kocenja, da bi masa oblila celu sajtnu i podsajnu. Kada se to izmucka, stavlja se lavor sa prednje strane sajtne..iza pr. tocka i sa otvora za izliv vode iz sajtne, skinete onu sirovu gumu kojom ste otvor zadihtovali....masa krece da curi, ostavite da se dobro ocedi, zatim lavor premestite i na zadnji otvor na sajtni, da i tu izadje sav visak mase. Otprilike ce vam izaci oko 6, 5 litara, znaci oko 0.5 lit. je ostalo u stubovima i sjtni.... Sa iscurelom masom postupak ponavljate za drugu sajtnu.... identicnim postupkom kao predhodnu....Kada zavrsite to, ispustite sav visak iz sajtni u neki sud-lavor.... otprilike ce vam ostati oko 5-5.5 litara smese. Zatim prelazimo na zadnju gredu -nosac gibnja.... potrebno je izvuci odbojne gume iz otvora na gredi i dobro ocistiti ivicu koja leza na lim, ako je prljava (kod novog auta je sve cisto) Napraviti "glistu" od sirove gume i obmotati oko slica odbojnika, tako da dihtuje kada se guma vrati u traverznu- gredu.... , zacepe se sirovom gumom i par otvora manjeg precnika na gredi, koji sluze za izliv eventualne vode.... Kada sve dobro zadihtujete, smesu sipate u gredu odozgo, kroz otvore koji se vide ispod naslona zadnjkeg sedista, a vode u gredu.... Gredu bi trebalo da napunite sa tih preostalih 5-5.5 litara smese. Kada je napunite, dignete auto na jednu stranu, skinete zadnji tocak, lavor ispod glavcine, a u pravcu amortizera i odbojne gume, i lagano svucete odbojnik da izadje visak... to se mora uraditi i sa druge strane, posto greda ima najnize tacke bas tu kod odbojnika, pa da bi sav visak izasao iz tih djepova, mora se skidati i druga strana. Kada ispustite sav visak, ostace vam oko 3.5-4 litre smese...prelazimo na prednji deo auta.... isto sa sirovom gumom zatvarate sve otvore na donjem prednjem veznom limu, celu kolicinu sipate u pr. donji vezni lim (prednji poprecni nosac) i posle malo buckanja ispustite visak... Za uzduzne nosace levo i desno ispod gornje ivice prednjih krila, uzmete najobicniju rucnu pumpu za gume (ja imam staru koju koristim samo za to) , u nju napunite ispod klipa smesu, vratite klip i kroz crevo, koje predhodno uvicete u uzduznu traverznu ... izduvat smesu...deo smese ce kroz poprecni nosac oticu u sajtnu i "pracku" Kada sve zatvorene supljine zavrsite, od preostale smese ostaje dovoljno za zastitu kadica prednjih, zadnjih i petih (trecih) vrata..... Sav visak koji vam na kraju ostane-iscuri u lavor, mozete ostavi u prazne flase od ulja, pa za neku godinu , i to sipte u supljine...
-Stari auto-
Na starom autu sve supljine su vec prilicno isprljane prasinom-natalozenim blatom i korozijom, pa se treba obaviti pred-postupak ciscenja. Ovaj postupak se radi u letnjem periodu, kada su temperature visoke. Predhodno rasturen auto kao za predhodni postupak... Crevom i vodom se isperu sve supljine i dzepovi na autu , ja kao pomoc koristim cetku za pranje flasa, koju zavezem za parce armature duzine oko 1m. Kad detaljno isperete sajtne (uzduzne nosace) i grede (poprecne nosace) ostavite auto par dana da se dobro osusi na suncu...najbolje otvoren. Kada se dobro osuse sve supljine, sledi zatvaranje svih tehnoloskih otvora sa donjih strana uzduznih i poprecnih nosaca, zatim se u sve supljine uliva antirost, da bi koliko toliko skinuo postojecu koroziju i da sav oksid predje u sulfat gvozdja i na taj nacin zaustavi korozija... I posle antirosta je potrebno susenje par dana na suncu..... Posle dobrog susenja se vrsi zastita koju sam opisao za nov auto.
Izvinjavam se na duzini teksta i na greske koje verovatno postoje, i nadam se da sam ispisao razumljivo za svakoga. Ako neko ima neko pitanje, slobodno...tu sam.
Naravno, najbolji efekti antikorozivne zastite se postizu na novom automobilu, posto su tada sve supljine i kriticni coskovi (dzepovi) cisti i bez korozije, na starom automobilu postupak je nesto slozeniji i komplikovaniji !!!
Da krenemo redom:
- Nov auto-
Potreban materijal je 4kg. tovatne masti i 3 litre. sintetickog ulja, moze najeftinije, ali treba da je sintetika zbog neogranicenog roka trajanja. Izvadi se ceo enterijer iz auta, poskidaju se tapacirunzi sa svih vrata. Zatim se svi tehnoloski otvori, sa donje strane, koji sluze za izliv vode iz supljina zatvore sa sirovom gumom, takodje i veci tehnoloski otvori se zatvore sa lepljivom trakom ili gumenim cepovima, ako ga ima. Zatim se priprema smesa ulja i tov. masti. U cistu kantu se istrese 4 kg. tov masti, zatim se u kantu sipa 2 litre sintetickog ulja. Sa mesalicom, onom sto koriste moleri i keramicari za mesanje lepka...a stavlja se u steznu glavu busilice... ta smesa dobro izmesa, i postepeno se dodaju jos 2 lit. ulja...kada je smesa umucena treba da bude malo redja od meda.... Zatim sa automobil dize sa jedne strane na klocne...da bude nagnut sto vise ka boku.... Na onoj spustenoj strani auta se kroz A-stub, na mestu gde je prekidac unutrasnjeg svetla, sipa se trecina napravljene smese kroz cuveni levak za gorivo (sa harmonika crevom) , druga trecina se sipa u srednji stub, i to tako sto se (kod keca skida fiksni deo brave prednjih vrata i kroz taj otvor naliva) kod Juga moze isto, a moze i sa zadnjeg dela..iza zadnjeg bocnog tapacirunga, trcu trecinu sipate kroz tehnoloski otvor poprecnog nosaca ("pracke") ispod noznih komandi, isto se odradi i za poprecnu gredu ispod prednjih sedista.... Kada nalijete svih 7 litara smese, trebalo bi da je sajtna (uzduzni noseci elementi) napunjena do ivice tehnoloskog otvora sa unutrasnje strane, u kabini..... tada spustite auto, da deo tecnosti ode u poprecnu gredu (pracku) ispod komandnih pedala...vratite privremeno sediste i provozate auto vrlo kratko sa par ostrijih kocenja, da bi masa oblila celu sajtnu i podsajnu. Kada se to izmucka, stavlja se lavor sa prednje strane sajtne..iza pr. tocka i sa otvora za izliv vode iz sajtne, skinete onu sirovu gumu kojom ste otvor zadihtovali....masa krece da curi, ostavite da se dobro ocedi, zatim lavor premestite i na zadnji otvor na sajtni, da i tu izadje sav visak mase. Otprilike ce vam izaci oko 6, 5 litara, znaci oko 0.5 lit. je ostalo u stubovima i sjtni.... Sa iscurelom masom postupak ponavljate za drugu sajtnu.... identicnim postupkom kao predhodnu....Kada zavrsite to, ispustite sav visak iz sajtni u neki sud-lavor.... otprilike ce vam ostati oko 5-5.5 litara smese. Zatim prelazimo na zadnju gredu -nosac gibnja.... potrebno je izvuci odbojne gume iz otvora na gredi i dobro ocistiti ivicu koja leza na lim, ako je prljava (kod novog auta je sve cisto) Napraviti "glistu" od sirove gume i obmotati oko slica odbojnika, tako da dihtuje kada se guma vrati u traverznu- gredu.... , zacepe se sirovom gumom i par otvora manjeg precnika na gredi, koji sluze za izliv eventualne vode.... Kada sve dobro zadihtujete, smesu sipate u gredu odozgo, kroz otvore koji se vide ispod naslona zadnjkeg sedista, a vode u gredu.... Gredu bi trebalo da napunite sa tih preostalih 5-5.5 litara smese. Kada je napunite, dignete auto na jednu stranu, skinete zadnji tocak, lavor ispod glavcine, a u pravcu amortizera i odbojne gume, i lagano svucete odbojnik da izadje visak... to se mora uraditi i sa druge strane, posto greda ima najnize tacke bas tu kod odbojnika, pa da bi sav visak izasao iz tih djepova, mora se skidati i druga strana. Kada ispustite sav visak, ostace vam oko 3.5-4 litre smese...prelazimo na prednji deo auta.... isto sa sirovom gumom zatvarate sve otvore na donjem prednjem veznom limu, celu kolicinu sipate u pr. donji vezni lim (prednji poprecni nosac) i posle malo buckanja ispustite visak... Za uzduzne nosace levo i desno ispod gornje ivice prednjih krila, uzmete najobicniju rucnu pumpu za gume (ja imam staru koju koristim samo za to) , u nju napunite ispod klipa smesu, vratite klip i kroz crevo, koje predhodno uvicete u uzduznu traverznu ... izduvat smesu...deo smese ce kroz poprecni nosac oticu u sajtnu i "pracku" Kada sve zatvorene supljine zavrsite, od preostale smese ostaje dovoljno za zastitu kadica prednjih, zadnjih i petih (trecih) vrata..... Sav visak koji vam na kraju ostane-iscuri u lavor, mozete ostavi u prazne flase od ulja, pa za neku godinu , i to sipte u supljine...
-Stari auto-
Na starom autu sve supljine su vec prilicno isprljane prasinom-natalozenim blatom i korozijom, pa se treba obaviti pred-postupak ciscenja. Ovaj postupak se radi u letnjem periodu, kada su temperature visoke. Predhodno rasturen auto kao za predhodni postupak... Crevom i vodom se isperu sve supljine i dzepovi na autu , ja kao pomoc koristim cetku za pranje flasa, koju zavezem za parce armature duzine oko 1m. Kad detaljno isperete sajtne (uzduzne nosace) i grede (poprecne nosace) ostavite auto par dana da se dobro osusi na suncu...najbolje otvoren. Kada se dobro osuse sve supljine, sledi zatvaranje svih tehnoloskih otvora sa donjih strana uzduznih i poprecnih nosaca, zatim se u sve supljine uliva antirost, da bi koliko toliko skinuo postojecu koroziju i da sav oksid predje u sulfat gvozdja i na taj nacin zaustavi korozija... I posle antirosta je potrebno susenje par dana na suncu..... Posle dobrog susenja se vrsi zastita koju sam opisao za nov auto.
Izvinjavam se na duzini teksta i na greske koje verovatno postoje, i nadam se da sam ispisao razumljivo za svakoga. Ako neko ima neko pitanje, slobodno...tu sam.
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
gde je bio ovaj post kad mi je auto bio rasturen..
junior45- DOHC 1995ccm i.e 139ks
- Broj poruka : 35121
Godina : 33
Lokacija : Farkazdin-Zrenjanin
Datum upisa : 10.01.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Auuu ZAC, pa ovo je opasna akrobacija
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Jeste akrobacija, ali kada nemas kompresor i pistolj za rasprsivanje, a i u vreme kada nisu postojali voskovi.... a i sada su skupi...ova varijanta je jeftinija, i garantovano produktivna....
-NSU-Prince 1968 - 1975. ni tacka rdje.
-Fica 1981 - 1985 ni tacka rdje.
-Moskvic 1982 - 2004 ni tacka rdje.
-Trabant 1986 - 1997 ni tackica rdje.
-Jugo IN 2006 - jos uvek ni tackica rdje.
-Dacia Logan 2007 - Ni tackica...
EDIT: Ja volim automobile i ne pada mi tesko da odradim sebi ovako auto...
Mozda nekom izgleda smesno...ali evo slike od letos...Logan zasticen 2007 kada je kupljen, jos uvek curi masnoca...i sve je 100% masno i probilo kroz punktove... tu garantovano nema korozije.
Sve gumene i plasticne cepove na tehnoloskim rupama sam zadihtovao sirovom gumom..
-NSU-Prince 1968 - 1975. ni tacka rdje.
-Fica 1981 - 1985 ni tacka rdje.
-Moskvic 1982 - 2004 ni tacka rdje.
-Trabant 1986 - 1997 ni tackica rdje.
-Jugo IN 2006 - jos uvek ni tackica rdje.
-Dacia Logan 2007 - Ni tackica...
EDIT: Ja volim automobile i ne pada mi tesko da odradim sebi ovako auto...
Mozda nekom izgleda smesno...ali evo slike od letos...Logan zasticen 2007 kada je kupljen, jos uvek curi masnoca...i sve je 100% masno i probilo kroz punktove... tu garantovano nema korozije.
Sve gumene i plasticne cepove na tehnoloskim rupama sam zadihtovao sirovom gumom..
Poslednji put izmenio ZAC dana Pon 12 Nov 2012, 23:43, izmenio ukupno 3 puta
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Ne pada ni meni teško, ali ništa vosak nije skuplji od ove tvoje smese. Litar Roberlo voska u vreme kada sam ga kupovao za Yuga i Floridu koštalo je oko 600 din. Neka je sada i 900 din. tri litre (koliko je potrebno) izađe 2700 din. 4 litre tovatne masti i 3 litre sintetičkog ulja kosta isto toliko ili više.
Vosak kada se nanosi na odgovarajući način raspršuje se u vidu magle koja oblaže šupljine u potpunosti u vrlo tankom sloju. Nakon toga površina izgleda kao da je plastificirana.
Vosak kada se nanosi na odgovarajući način raspršuje se u vidu magle koja oblaže šupljine u potpunosti u vrlo tankom sloju. Nakon toga površina izgleda kao da je plastificirana.
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Da ali je vosak ipak nesto gusci, i ne probija izmedju dva zapunktovana lima, a ovo prodje izmedju punkta.
I sam znas da dupli limovi tackasto zavareni su zariste-epicentar nastanka korozije.
I sam znas da dupli limovi tackasto zavareni su zariste-epicentar nastanka korozije.
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
to ti dodje kao ultimate body protection.. bolje nema
junior45- DOHC 1995ccm i.e 139ks
- Broj poruka : 35121
Godina : 33
Lokacija : Farkazdin-Zrenjanin
Datum upisa : 10.01.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
To si u pravu Zbog toga se vosak greje na peći, u vodi... ne bi li zašao i u pukotine, mada ih on svakako zadihtuje (zatvori im prilaz)
Kako ta smesa uspe da dođe do vrha praga? Da li ti uđe u kabinu kroz otvore na vrhu praga?
Kako ta smesa uspe da dođe do vrha praga? Da li ti uđe u kabinu kroz otvore na vrhu praga?
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Sigurno...kakvi Body...i bakraci, ovo je vecito. Juniore, jesi video slike, Editovao sam post.
Predrag... Nalivam jednu po jednu supljinu sa velikom kolicinom smese, zatim auto vozam i kocim...sve ovo radim u Krcedinu gde ima brda, pa kada ga provozam uzbrdo nisbrdo sve se oblije...a i ulje tezi da kapilarno zamascuje lim i vertikalno Udje masnoca i u kabinu prilikom zastite, zato i vadim ceo enterijer...i posle zastite vozim bez enterijera jedno 10-tak dana dok ne zamasti u kabini sve sto hoce. kasnije sve obrisem i vratim tepihe i tapacirunge nazad.
Predrag... Nalivam jednu po jednu supljinu sa velikom kolicinom smese, zatim auto vozam i kocim...sve ovo radim u Krcedinu gde ima brda, pa kada ga provozam uzbrdo nisbrdo sve se oblije...a i ulje tezi da kapilarno zamascuje lim i vertikalno Udje masnoca i u kabinu prilikom zastite, zato i vadim ceo enterijer...i posle zastite vozim bez enterijera jedno 10-tak dana dok ne zamasti u kabini sve sto hoce. kasnije sve obrisem i vratim tepihe i tapacirunge nazad.
Poslednji izmenio ZAC dana Uto 13 Nov 2012, 00:02, izmenjeno ukupno 1 puta
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
A jooooj koja procedura. Verujem da je dobro ali je izuzetno zahtevno. Znam šta znači vađenje enterijera. Radio sam to na Yuguićima i Floridama nekoliko puta... Izdržaće i sa voskom i sintetičkom zaštitom bar 10 godina bez korozije.
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Predraze, evo kako izgleda moj auto posle 5 godina eksplatacije...slikano ove godine za 1.maj .
https://zafc.forumsr.com/t2457-logan-14-mpi-2007
https://zafc.forumsr.com/t2457-logan-14-mpi-2007
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
video sam,dobar posao..kod mene tek trebam da radim zastitu dole,inace sve je sredjeno,pragovi,rubovi,pod nigde truo..otvorili ste mi nove vidike..
junior45- DOHC 1995ccm i.e 139ks
- Broj poruka : 35121
Godina : 33
Lokacija : Farkazdin-Zrenjanin
Datum upisa : 10.01.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Predrag B. ::
Vosak kada se nanosi na odgovarajući način raspršuje se u vidu magle koja oblaže šupljine u potpunosti u vrlo tankom sloju. Nakon toga površina izgleda kao da je plastificirana.
Zaboravio sam jako bitan detalj. Pazi, vosak jeste fantasticna zastita, i nanosi se bas ovako kako si rekao, ali tu ima jedna caka, voskom se dobro zastiti samo nov automobil posto je lim u supljinama cist. Pazi sad, za stari auto, gde recimo u sjtnama ima sasusenog blata i ostalih necistoca, taj tanak film koji rasprsis po unutrasnjosti sajtne, ostaje na povrsini tog blata a ne na limu.... tako da i nema funkciju zastite, dok kod ovog mog metoda, a posto se koristi ulje, zastita je efektnija, jer ce prasina u sajtni da se natopi uljem i mascu, i sama po sebi vise nece imati efekat "sundjera" koji drzi vlagu. Da li se slazete?
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Pregledao sam šupljine pre nanošenja voska koliko god sam mogao. Bilo je malo prašine koju sam izduvao kompresorom, ništa strašno.
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
Ok kod tebe, ali recimo ljudi koji voze starije automobile, pa se verovatno natalozilo i vise prasine... ?
_________________
Nisam pametan al` sam neophodan.
ZAC- DOHC 1581ccm 103ks
- Broj poruka : 14369
Godina : 50
Lokacija : Zemun
Datum upisa : 16.06.2012
Re: Kvalitetna zastita poda i karoserije od vlage i soli...
To da Florida je prešla 25000 kada sam joj radio zaštitu i šupljine su joj bile kao nove, a kod Yuga je bilo malo prašine koju sam izduvao
Predrag B.- SOHC 1498ccm 85ks
- Broj poruka : 6738
Godina : 38
Lokacija : Beograd
Datum upisa : 14.09.2012
Strana 2 od 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Ojacanja poda yugo Cabrio
» Sredjivanje sajtne i poda na z101
» Yugo IN - Zamena zadnje sekcije karoserije
» Antikorozivna zastita automobila!
» ZASTITA AKOMULATORA OD KRADJE
» Sredjivanje sajtne i poda na z101
» Yugo IN - Zamena zadnje sekcije karoserije
» Antikorozivna zastita automobila!
» ZASTITA AKOMULATORA OD KRADJE
Strana 2 od 3
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu