par pocetnickih pitanja

3 posters

Ići dole

par pocetnickih pitanja Empty par pocetnickih pitanja

Počalji od ljuti Pon 12 Jun 2017, 11:24

evo imam par pitanja za pocetak,naravno posto sam teski pocetnik pitanja ce mozda djelovati glupo,ali ajd.
a i da ne otvaram za svako pitanje posebno temu,nekako neka ta moja pitanja budu ovdje na gomili.
prvo ne radi iza za zadnje staklo ona posuda sto baca vodu. nasao sam za prednje staklo kako i gdje baca,znaci na rucici na volanu i kad je pomjerim kao prema sebi cujem motoric kako radi i baca vodu,ali za zadnji ne cujem nista.
jedva sam i nasao kako se pali zadnji brisac,tamo na onom prekidacu koji je lijevo od volana,pa sam nekako mislio da se i na taj prekidac nekako i pali da baca vodu,ali nista nisam nasao niti cujem motoric da radi kad bilo sta pritiskam. znaci pitanje je dali se na taj prekidac,koji se nalazi lijevo od volana i na kojem se pali zadnji brisac,da li se i na njega pali da iza baca vodu ili na nesto drugo mozda? ili je mozda ta zadnja posuda crkla,odnosno da na njoj ne radi onaj motoric?
rucna kocnica bas nesto i ne hvata,bivsi vlasnik je mjenjao ali kao treba je dotezati,po pretpostavljam kako ide,ali sam htio vidjeti kakve su zadnje pakne,ali posto nikad nisam skidao felgu kod auta,pa rekoh da pitam ima li tu sta posebno,ili je lako skinuti taj dobos da bih vidio pakne?

ljuti
ljuti
OHV 1295ccm 61ks

Broj poruka : 657
Godina : 33
Lokacija : kostajnica
Datum upisa : 11.06.2017

Nazad na vrh Ići dole

par pocetnickih pitanja Empty Re: par pocetnickih pitanja

Počalji od Milos55 Pon 12 Jun 2017, 15:23

Pretpostavljam da imaš stari tip prekidača po avataru. Da bi ti i nazad radilo pranje treba samo još "jače" da pritisneš prekidač na koji pališ zadnji brisač (isto kao kao prekidač za svetla, i taj za zadnji brisač ima 2 pozicije). Ako neće proveri da se nije neka žica prekinula... Što se paknova tiče, treba da skineš točak, i prosto otvoriš doboš da bi video paknove...
Milos55
Milos55
OHV 1295ccm 61ks