Yugo Koral In 2008 - Problem koji se manifestuje na kontrolnoj tabli (manje-više)

4 posters

Ići dole

Yugo Koral In 2008 - Problem koji se manifestuje na kontrolnoj tabli (manje-više) Empty Yugo Koral In 2008 - Problem koji se manifestuje na kontrolnoj tabli (manje-više)

Počalji od Dosljak Uto 19 Jul 2016, 03:20

Pozdrav i poštovanje svima.

Javljam vam se ovde jer mi treba konsultacija oko jednog problema koji imam na Jugu, pa da vidim šta mi je činiti: Da li ga mogu srediti ja, ili da ga vozim kod majstora.

Na jugu su mi odjednom, istovremeno, otkazale sledeće stvari:

- merač brzine (ali obrtaljka radi)
- kilometar sat (ali je upaljena i osvetljena tabla, i ispisani su brojevi na malom LCD displeju, ali se ne menja kilometraža)
- ventilatori u kabini
- brisači rade, ali kada ih isključim ostanu tu gde su se zatekli, ne vrate se u prvobitni položaj

Pošto sam laik, proverio sam samo osigurače i na oko su svi ispravni. Potom sam ih redom menjao sa adekvatnim rezervnim, jedan po jedan, i problem je ostao.

Ako neko ima neku ideju šta bih još mogao da pogledam, pa da probam da sredim sam, bio bih zahvalan.

To mi se već jednom dogodilo, ali sam taj put kada sam već odvezao auto kod majstora odradio i veliki servis i posle toga preuzeo auto, pa nemam pojma kako su rešili problem.

Hvala unapred ljudi.
Dosljak
Dosljak
OHV 663ccm 21ks

Broj poruka : 13
Datum upisa : 19.07.2016

Nazad na vrh Ići dole

Yugo Koral In 2008 - Problem koji se manifestuje na kontrolnoj tabli (manje-više) Empty Re: Yugo Koral In 2008 - Problem koji se manifestuje na kontrolnoj tabli (manje-više)

Počalji od ZAC Uto 19 Jul 2016, 16:39

Posto se problem sa svim tim desio istovremeno, meni sve mirise na slabu masu...negde je masa oslabila.. pa je sve pobrljavilo.
Prekontrolisi sva mesta gde je masa prikacena za karoseriju...svaki zavrtanj odvi i ocisti spoj...

_________________
Nisam pametan al` sam neophodan. Very Happy
ZAC
ZAC
DOHC 1581ccm 103ks

Broj poruka : 14369
Godina : 49