Osvetliti instrument tablu - kako?

+5
radovan018
sasacv68
Mitke
Milos
Baggiolinho
9 posters

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Ići dole

Osvetliti instrument tablu - kako? Empty Osvetliti instrument tablu - kako?

Počalji od Baggiolinho Pon 27 Okt 2014, 09:13

Instrument tabla tamna kao noc Smile...Jednostavno od godina i pitaj Boga cega otislo vecina sijalica i nema osvetljenja km sata i drugog dela,a jedva se vidi razlika kada se upale farovi i ostalo.One za ulje,rucnu se super vide...Zanima me kako zameniti da mi tabla bude osvetljena,gde sta kupiti,koliko bi kostalo?Pritom totalni sam laik i ova Z101 mi je prvi auto.Inace Z101 je 2006 god,sa teleoptikovom tablom.Posto mislim da cu trebati da skidam tablu da bi proverio zasto me zeza brzinometar pa sam mislio da odmah uradim i to osvetljenje u isti mah...
Baggiolinho
Baggiolinho
OHV 767ccm 30ks

Broj poruka : 143
Godina : 38
Lokacija : BGD
Datum upisa : 16.07.2014

Nazad na vrh Ići dole

Osvetliti instrument tablu - kako? Empty Re: Osvetliti instrument tablu - kako?

Počalji od Milos Pon 27 Okt 2014, 10:05

Imas dosta opcija sto se tice osvetljenja. Mozes staviti sijalice od 5w, Led diode ili Led traku.
Sa sijalicama ce sijati malo jace nego pre (cini mi se da su fabricke sijalice 2w ili 3w, nisam siguran). Led diode ce svetleti mnogo bolje, jace, lepse ce izgledati i trosice manje struje. 
Led traka isto kao i diode s'tim sto je led traka mnogo jaca. 
Od svega nabrojanog, mislim da bi ti led diode bile najbolji izbor. U kucistu cajgera imas leziste za stare sijalice koja ima kao zeleni poklopac, on sluzi da malo prigusti to svetlo i da mu zelenu nijansu. Potrebno je da polomis taj poklopac i nabavis led diodu koja ima isto grlo kao i fabriska ubodna sijalica, ubodes u konektor i to je to, plug 'n' play varijanta. Cak mislim da na forumu imamo i sponzora koji prodaje led osvetljenje.
Milos
Milos
SOHC 1372ccm 72ks

Broj poruka : 4104
Godina : 27
Lokacija : Novi Beograd
Datum upisa : 05.05.2012

Nazad na vrh Ići dole